Skip to main content

Contact opnemen

Heb je vragen over een bestelling? Of heb je een vraag die over 1 van mijn diensten gaat? Kijk eerst even hieronder bij de meest gestelde vragen. Wellicht vind je daar je antwoord al. Zo niet, vul dan het contactformulier in.

Meest gestelde vragen
Verkoop je readings/kaartleggingen?

Nee, readings zijn alleen exclusief verkrijgbaar binnen een maandtraject, én voor het collectief. Voor iedereen die ermee resoneert op mijn socialmedia kanalen.

Waarom kan ik geen vragen stellen via het contactformulier over de inhoud van mijn gekochte online trainingen?

Ik heb de trainingen zo gecreëerd dat je ze heel gemakkelijk kunt volgen. Het zijn doe-het-zelf trainingen. Ik heb de prijzen bewust laag gehouden zodat het voor iedereen betaalbaar is. Wil je toch 1 op 1 coaching, dan kun je een maandtraject boeken.

Kun je mij advies geven via het contactformulier over persoonlijke zaken?

Nee helaas reageer ik niet op deze mails. Ik heb er oprecht geen tijd voor. Persoonlijke levensvragen worden niet beantwoord.

Waarom staat de chat op Tik-Tok uit?

Omdat ik tientallen tot honderd berichten per dag krijg. Ik doe dat om mijn energie te beschermen en het is te veel om elke keer alles opnieuw uit te leggen aan nieuwe volgers die vragen blijven stellen.

De chat op je Instagram kanaal staat wel aan?

Ja, voor maandtraject klanten. Ik reageer dus niet op volgers die via Tik-Tok komen om alsnog hun vraag te stellen.

Waarom deze werkwijze? Kan ik je dan nergens bellen of bereiken?

Ik heb hiervoor gekozen om het werkbaar en plezierig te houden. Mensen beseffen niet hoeveel berichten en vragen ik krijg. Het is simpelweg onwerkbaar. Ik geef heel veel in de vorm van gratis content en goedkope trainingen en wil men meer, dan kunnen ze een maandtraject boeken. Dat is een keuze.

Kan ik een kennismakingsgesprek aanvragen vóór ik een maandtraject boek?

Nee. Ik ben heel erg ervaren hierin en ik weet wat ik doe. Wil een traject, dan boek je. Twijfel je? Niet doen.

Veelgestelde vragen – De Manifestatiefabriek

Heb je een probleem met inloggen of werkt iets niet zoals het hoort?
Geen zorgen! 🌸
Hier vind je de meest voorkomende vragen én de stappen om het op te lossen.
Lees rustig stap voor stap wat je kunt doen.

1. Ik kan niet inloggen

Lukt het niet om in te loggen? Probeer dit:

  1. Controleer je e-mailadres

    • Gebruik hetzelfde e-mailadres als waarmee je je hebt aangemeld.

    • Let op: geen spaties of typefoutjes!

  2. Vraag een nieuw wachtwoord aan

    • Klik op Wachtwoord vergeten op de inlogpagina. Klik eerst op ‘Inloggen met wachtwoord’

    • Je krijgt een mail met een link om een nieuw wachtwoord te maken.

    • Kijk ook in je spam/reclamefolder als je geen mail ziet.

  3. Lukt het nog steeds niet?

    • Probeer in te loggen op een computer of laptop. Soms werkt dat beter.

    • Nog steeds geen succes?

2. Ik zie mijn gekochte product(en) niet of er zit nog een slotje🔒 op

Heb je een cursus gekocht, maar zie je hem niet? Of zit er nog een slotje op en kun je er niet in?

  • Log eerst uit en log daarna opnieuw in.

  • Controleer of je met het juiste e-mailadres bent ingelogd.

  • Ververs de pagina (klik op 🔄 of druk op F5 op je toetsenbord).

  • Klik onderaan het trainingsoverzicht van Level 1 of van Level 2 op ‘Laat meer zien’

Nog steeds niks te zien? Of kom je er nog steeds niet in?

  • Stuur ons een bericht via het contactformulier met:

    • Het e-mailadres waarmee je hebt gekocht.

    • De naam van de cursus die je mist.

Dan kijken wij het voor je na. 🌟

3. De video’s spelen niet af of hebben geen geluid

Werken de video’s niet zoals het hoort?

Video start niet:

  • Controleer of je internetverbinding goed werkt.

  • Ververs de pagina of sluit de browser en open opnieuw.

  • Probeer een andere browser, zoals Google Chrome.

  • Check of er geen spamfilter of firewall actief is die het afspelen van video’s blokkeert.

Geen geluid:

  • Kijk of je geluid op je apparaat aan staat.

  • Controleer of het geluid van de video zelf aan staat (het kleine luidsprekertje in de video).

Tip:

  • Gebruik bij voorkeur wifi in plaats van mobiele data.

4. Ik kan de Huddle app niet vinden

De Manifestatiefabriek zit in de Huddle app.

Zo vind je hem:

  • Ga naar de App Store (voor iPhone/iPad) of Google Play Store (voor Android).

  • Zoek op: Huddle Community.

  • Download en installeer de app.

  • Open de app en log in met je Manifestatiefabriek-gegevens.

Directe downloadlinks:

5. Ik kan niet inloggen in de Huddle app

Als je wél via de website kunt inloggen, maar niet via de app:

  • Controleer of je de juiste app hebt gedownload: Huddle Community.

  • Kijk of je gebruikersnaam en wachtwoord goed hebt ingevuld.

  • Log uit, sluit de app helemaal af en log opnieuw in.

Nog steeds problemen?

  • Probeer de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

6. Ik volg ook een andere cursus met de Huddle app, maar zie nu De Manifestatiefabriek niet

De Huddle app kan meerdere cursussen tegelijk laten zien.

Zo werkt het:

  1. Ga in de app naar ‘Communities’ of ‘Mijn groepen’.

  2. Hier zie je alle cursussen die je volgt.

  3. Klik op Manifestatiefabriek om in de juiste omgeving te komen.

Let op:

  • Je kunt maar met één e-mailadres tegelijk in de app zijn ingelogd.

  • Als je meerdere cursussen volgt, moeten alle cursussen geregistreerd staan op hetzelfde e-mailadres.

Heb je bij ons een ander e-mailadres ingevuld dan bij je andere cursus?

  • Neem contact met ons op via het contactformulier.

  • Wij passen jouw e-mailadres aan in onze administratie.

  • Daarna kun je alle cursussen netjes naast elkaar zien in de Huddle app.

7. Waar kan ik mijn factuur vinden?

Wil je je factuur downloaden?

  • Ga naar je e-mail.

  • Bij je aankoop heb je automatisch een factuur ontvangen.

  • Kun je hem niet vinden?

    • Kijk ook in je spam/reclamefolder.

Nog steeds niet gevonden?


Kom je er nog steeds niet uit?

Heb je alles geprobeerd en lukt het nog steeds niet?
Geen zorgen, wij helpen je graag! 💌

  • Stuur ons een bericht via het contactformulier.

  • Vermeld altijd:

    • Het probleem dat je hebt.

    • Het e-mailadres waarmee je bent aangemeld.

    • Eventueel een screenshot als dat kan.

Wij reageren op werkdagen tussen 09:00 en 16:00 uur.

Heb je toch nog een vraag? Vul dan het contactformulier in.

Let op: Dit contactformulier is niet bedoeld om te chatten met mij of allerlei persoonlijke levensvragen te stellen. Daar is het helaas veel te druk voor. Dus deze vragen worden niet beantwoord.

Lieve groetjes,
Annemarie!